Nová BMW S 1000 RR
Testovacie dni tohto motocyklu až do konca augusta.
Vážený zákazník,
pripravili sme si pre Vás testovacie jázdy nového motocyklu BMW S 1000 RR. Motocykel si budete môcť vyskúšať od nedele 12.8.2019 do piatku 23.8.2019. Testovacej jazdy sa môže zúčastniť každý kto je držiteľom vodičského oprávnenia min. 3 roky a zloží zábezpeku 3000 €.
TERMÍN.
12.-23. AUGUST 2019
BMW S 1000 RR.
SUPERBIKE SUPERLATÍVOV.
Výkon 152 kW (207 k) ťa bude nekompromisne poháňať k prekonávaniu limitov a k hľadaniu ideálnej stopy. Tvoju motorku RR poháňa smerom vpred neskrotná sila – s maximálnym krútiacim momentom 113 Nm pri 11 000 ot./min a krivkou krútiaceho momentu minimálne 100 Nm v rozsahu otáčok od 5 500 do 14 500 [ot./min]. Desať rokov po tom, ako prvá generácia modelu RR očarila svet motoriek, ohlasujeme teraz príchod novej úrovne výkonu. Pritom sme prepracovali takmer každý komponent modelu RR – od prednej až po zadnú časť. Výsledok: nižšia hmotnosť a citeľne vyššie hodnoty výkonu. Si pripravený na vedúcu pozíciu a na víťazstvo? RR čaká na teba.
BEZKONKURENČNÝ VÝKON.
Hnacím agregátom nového modelu RR je kompletne novo vyvinutý štvorvalcový motor. Pritom nedošlo len k zvýšeniu maximálneho výkonu na 152 kW (207 k) pri 13 500 ot./min, ale aj k optimalizácii priebehu krútiaceho momentu. A to všetko vďaka novej technológii BMW ShiftCam, ktorá prostredníctvom hriadeľa so spínacou vačkou volí takú dobu otvárania ventilov a taký zdvih ventilov, že už pri nízkych a stredných otáčkach je k dispozícii citeľný vyšší krútiaci moment a výkon.
VYŠŠIA STABILITA.
Nový model RR ako jediný sériový superbike s povolením pre jazdenie po bežných cestách disponuje hliníkovou zosilnenou kyvnou vidlicou, ktorá bola doteraz známa len vo svete pretekárskeho športu. Zníženie hmotnosti o 0,3 kg spôsobuje značnú redukciu neodpruženej hmotnosti a výrazne slabšiu reakciu podvozka pri zrýchľovaní. Tlmič odpruženia s nastaviteľným rozťahovaním, stláčaním a mierou pruženia je navyše zabudovaný ďalej od motora, vďaka čomu je menej vystavený nadmernému teplu.
TLMENIE NA KAŽDOM POVRCHU.
V prípade špeciálnej výbavy "Dynamické riadenie tlmenia" (Dynamic Damping Control - DDC) boli nanovo vyvinuté tak regulačná filozofia elektronického podvozka, ako aj mechanický podiel tlmenia. Nezáleží na tom, či sa pohybujete po bežnej ceste alebo po pretekárskej trati – elektronický ventil v závislosti od jazdného režimu a účelu použitia vždy poskytne maximálne tlmenie.
NÁŠ PREDAJNÝ TÍM
Pre viac informácii nás neváhajte kontaktovať.