BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
Dobrodružstvo v krvi.
Žijete pre výzvy. Kde sa iní otáčajú, vy pokračujete. Prekonávate hranice. Prekážky sa menia na možnosti. Dobrodružstvo prúdi vo vašich žilách. V sedle modelu F 850 GS hravo zvládnete akýkoľvek terén vďaka 21-palcovej prednej pneumatike. Hlavné je, že váš prístup a zvedavosť vás ženú vpredu – bez ohľadu na to, ako ďaleko sa na svojom F 850 GS vydáte. A vôbec nezáleží na tom, či to vezmete priamo cez zablatený chodník: S voliteľnou výbavou Connectivity získate neustály prístup k navigácii, telefónu, multimédiám a dôležitým údajom o motocykli. Jasne a zreteľne na 6,5-palcovom TFT displeji – bez toho, aby ste sa museli prestať sústrediť na cestu pred vami. Získate tak viac času na to, čo je naozaj dôležité. A môžete tak objavovať všetko, čo leží za horizontom.
Cena štandardnej konfigurácie: 11.150 EUR s DPH
Ešte viac GS.
Silný vzhľad: vy a vaše F 850 GS s charakteristickou letmou líniou. Keď sa povie dizajn, dobrodružstvo cítiť z každého povrchu, z každého rohu a z celej línie motocykla. Od zadnej časti, cez nádrž, až po predný LED svetlomet, ktorého denné svietenie pripomína naklonenú upravenú vidlicu a je k dispozícii ako voliteľná výbava, dizajnové prvky sú upravené pre offroad a vy ste naladení na jedinečné výlety od hlavy až po päty. Galvanizovaný kryt chladiča pre štýly Rallye a Exclusive zabezpečuje perfektný vzhľad na ceste aj v teréne.
Vnútorný pohon.
Zvedavosť a smäd po dobrodružstve sú vašim motorom. Radový dvojvalcový motor s výkonom 70 kW (95 k) vás podporí v každom snažení – jeho silné stránky sú vysoký krútiaci moment a energický charakter. Pôsobivý hlboký zvuk motora, nízka spotreba paliva a vysoký výkon v celom spektre otáčok. Vydajte sa do neznáma s modelom F 850 GS!
Vo svojom živle.
Vaša hlava je uvoľnená a vaše oči sú zamerané na cestu pred vami. Takmer inštinktívne riadite, preraďujete a brzdíte vaše F 850 GS – nezameniteľná ovládateľnosť: ste vo svojom živle, plne sústredení na dobrodružstvo. A vďaka typickej GS ergonómii sedíte vzpriamene a isto a vďaka tomu chcete neustále napredovať.
Štýl Exclusive.
Ste silný charakter? Potom by vaše F 850 GS malo určite mať nezabudnuteľné vlastnosti. Štýl Exclusive ponúka, okrem matnej metalickej farby Pollux, pozlátenú prednú vidlicu a galvanizovaný kryt chladiča. Oba tieto prvky zvýrazňujú vysokú kvalitu spracovania motocykla. Protektory rúk a čierno-sivé sedadlo dotvárajú tento štýl.
Štýl Rallye.
Páči sa vám športový vzhľad a nebojíte sa terénu? Štýl Rallye vám poskytuje ešte väčšiu dynamiku v sedle modelu F 850 GS, pretože dodáva motocyklu výrazné prvky v podobe pozlátených ráfov kolies, čierno-červenému sedadlu, protektorov rúk a galvanizovaného krytu chladiča – zahŕňa aj exkluzívne metalické farby, bielu Lightwhite uni, červenú Racing uni a modrú Lupin.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Motor | |
---|---|
Typ motora | Vodou chladený, 4-taktný, radový dvojvalcový motor, štyri ventily na valec, dva vačkové hriadele v hlave valcov, mazanie so suchou kľukovou skriňou |
Vŕtanie * Zdvih | 84 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 853 cm3 |
Výkon motora | 70 kW (95 k) pri 8250 ot./min. OE znížený výkon na 35 kW (48 k) pri 6500 ot./min. OE RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 k) pri 8000 ot./min. |
Maximálny krútiaci moment | 92 Nm pri 6250 ot./min. OE znížený výkon: 63 Nm pri 4500 ot./min. OE RON91 bezolovnatý benzín: 86 Nm pri 6250 ot./min. |
Kompresný pomer | 12,7 : 1 |
Príprava zmesi / Systém riadenia motora | Elektornické vstrekovanie |
Emisná norma | Uzatvorený 3-cestný katalyzátor, emisný štandard EU-4 |
Výkon / Spotreba | |
Maximálna rýchlosť | viac ako 200 km/h |
Spotreba podľa WMTC na 100 km/h | 4,1 l |
Druh paliva | Bezolovnatý benzín, minimálne oktánové číslo 95 (RON) OE bezolovnatý benzín, minimálne oktánové číslo 91 (RON) |
Elektrika | |
Alternátor | Permanentný magnetický alternátor 416 W (nominálny výkon) |
Batéria | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |
Prenos výkonu | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli (anti-hopping), ovládaná mechanicky |
Prevodovka | 6-stupňová prevodovka so stálym záberom, integrovaná v kľukovej skrini |
Sekundárny pohon | Nekonečná O-krúžková reťaz s tlmením nárazov v zadnom náboji kolesa |
Podvozok / Brzdy | |
Typ rámu | Mostíkový rám, oceľová plášťová konštrukcia |
Predná vidlica / Odpruženie vpredu | Teleskopická vidlica typu upside-down, Ø 43 mm |
Zadná vidlica / Odpruženie vzadu | Hliníkové dvojité kyvné rameno, centrálna pružina WAD, hydraulicky nastaviteľné predpätie pružiny, nastaviteľný odskok |
Zdvih pružiny vpredu / vzadu | 204 mm/219 mm (OE: sada na zníženie pruženia 184 mm/199 mm) |
Rázvor kolies | 1 593 mm |
Stopa (závlek predného kolesa) | 126 mm |
Uhol hlavy riadenia | 62° |
Kolesá | Vypletané kolesá |
Ráfik predného kolesa | 2,15 x 21″ |
Ráfik zadného kolesa | 4,25 x 17″ |
Pneumatiky predné | 90/90 R21 |
Pneumatiky zadné | 150/70 R17 |
Brzdy predné | Dvojitá kotúčová brzda, plávajúce brzdové kotúče, Ø 305 mm, dvojpiestikový plávajúci strmeň |
Brzdy zadné | Jednoduchá kotúčová brzda, Ø 265 mm, jednopiestikový plávajúci strmeň |
ABS | BMW Motorrad ABS (vypínateľné) |
Rozmery / Hmotnosti | |
Dĺžka | 2 305 mm |
Celková šírka (so zrkadlami) | 922 mm |
Výška (bez zrkadiel) | 1 356 mm |
Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti | 860 mm (OE sada na zníženie pruženia: 815 mm, OE nízke sedadlo: 835 mm, OE komfortné sedadlo: 875 mm, OA rallye sedadlo: 890 mm) |
Dĺžka podsedlového rámu pri pohotovostnej hmotnosti | 1910 mm (OE sada na zníženie pruženia: 1830 mm, OE nízke sedadlo: 1870 mm, OE komfortné sedadlo: 1950 mm, OA rallye sedadlo: 1980 mm) |
Pohotovostná hmotnosť, pri plnej nádrži 1) | 229 kg |
Celková prípustná hmotnosť | 445 kg |
Maximálna nosnosť (pri sériovej výbave) | 216 kg |
Objem palivovej nádrže | 15 l |
z toho rezerva | pribl. 3,5 l |
- Uvedené údaje sa vzťahujú k hmotnosti prázdneho motocykla podľa normy DIN
- 1) Podľa smernice 93/93/EHS so všetkými prevádzkovými náplňami, naplnená do aspoň 90 % objemu palivovej nádrže